گذاشتمش کنار:)

خب اینکه بخوای یه چیزی که توی زندگیت هست رو خیلی سریع ببری بیرون فوق العاده سخته...
من این کارو کردم :)
چیزی که شب و روزمو باهاش میگذروندمو رو راحت شستم گذاشتم کنار...
این کار خیلی سخت بود خیلی:(اگه به خود،خودم باشه هنوز دوست دارم اونو داشته باشم.
اما به خاطر صحبت ها و بحث های بسیار با مامان جان و خواهر جانا و...که میدونم صلاحم رو میخوان گذاشتمش کنار ...
حس معتادی رو دارم که ترک کرده:(
خلاصه بگذریم ،هنوز نتونستم چیز جایگزینی براش پیدا کنم:(
پ ن : میتونید فکر کنید یه سرگرمی که الان یه نو جون بهش احتیاج داره.
پ ن 2:کار خلافی انجام ندادما.
پ ن 3 :دلم میخواد گریه کنم.
پ ن 4: تازه شنبه امحتان علومم دارم،از علومم بدم میاد :\ 

زلال:) ۵ ۳
گلبرگ مغرور
ای چه جالب منم ی گناهی رو انجام میدادم که کلافم کرده بود رفتم روانپزشک گفت حداقل ۴۰ روز این کارایی رو که میگم انجام بدم نتیجه میگیری خوبه هم بود امروز منم ۷ روزه ترک کردم؛)
تو هم موفق میشی شک نکن
پ ن 3: گریه کن سبک بشی

گناه نیست یه چیزیه که اگه پیوسته انجام بشه شاید بهم لطمه بزنه البته مامانم میگفت گناه بود...

به به بزن به افتخارش:)چرا نگفتی جشن بگیریم:)
امیدوارم...

 

گلبرگ مغرور
حالا به هر حال مهم اینه که تصمیم به ترک اش گرفتی و موفق هم میشی:)
+لطف داری شما؛)

بله:)


+قربانت:*

پرتو کیانی
دیگه تابستون میشه و درسات تموم...میتونی یه عالمه کار جذاب کنی...همدیگع رو هم بیشتر میبینیم😊

اره تنها امیدم به تابستونه وتو : *

پاییز .....
چی و ترک کردی زلال؟! راستشو به من بگو مادر :))

...

:)

الناز نوبخت

بهترین کار دنیا رو کردی چرا ادم خودشو اسیر کنه واقعا

اره الانم خیلی خوشحالم اینکارو کردم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان