پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات وبلاگ :)

هممون چون عشق به نوشتن داریم اومدیم اینجا و باید یه مکان خوب بی نقص در اختیار داشته باشیم:)

بیان کلی خدمات قشنگ و مفید داره اما من خودم دو تا مشکل دارم :)
اول اینکه پیدا کردن قالب کار سختیه و تنوع قالب های خود بیان کمه. 
و دوم، کاش میشد وبلاگ هایی که توی  سامانه های دیگه فعالیت میکنن رو هم دنبال کنیم:)
ممنون از دعوت پرتو عزیزم❤️
دعوت میکنم از همه کسایی که توی بیان فعالیت دارن و این مطلب رو میخونن^~^
زلال:) ۳ ۹
پرتو کیانی
واااییی آره کاش میشد...!
من اونارو پیوند میکنم که آدرسشون یادم نره...(جزو پیوند های روزانه م)

اره میخواستم پاییز رو دنبال کنم نشد که:(

ناشناس
خوبه امکانات بیان

بله :) 

قاسم صفایی نژاد
ممنون که شرکت کردید. وبلاگ شما هم به لیست شرکت کنندگان در پویش اضافه شد

خواهش میکنم.خیلی ممنون😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان