فوتبال...

همیشه یکی از سوال های مهم زندگیم درباره خودم این بود که:من چرا انقدر فوتبالی ام؟
اول من داداش ندارم :)اصلا فوتبال بازی نکردم حالا نمیشه گفت اصلا ،خیلی زیاد دوبار اونم شاید .
بابام خیلی فوتبالی نیست و اصلا تیم مورد علاقش با من فرق داره:|
مامانم هم ضربه شدیدی از فوتبال دیدن من خورده .
یه بار فوتبال ایران و یادم نمیاد کجا رو داشت،من داشتم نگاه میکردم و گوشی مامانم هم دستم بود داشتم بهش ور میرفتم بعد یهو ایران گل زد من از شدت خوشحالی گوشی از دستم پرت شد و خورد به پایه مبل و صفحش شکست... 

پ ن :قهرمانی پرسپولیسمون مبارکمون باشه:)

پ ن 1:اونشب که گوشی شکست ادامه فوتبالو اصلا نگاه نکردم ولی بعدش یه گل دیگه هم زدیم و بازی رو هم بردیم:|


زلال:) ۶ ۵
گلبرگ مغرور
ژن فوتبالی داری دیگه*_^
پ ن : من استقلالیم اما بازم تبریک^_^
پ ن۲:هنوز خوبه بردبد باز D:

اره 😍

پ ن :مرسی
پ ن 2 :اره برد ولی اصلا مزه نداد تازه گل دوم رو هم زدن کلی نفرینشون کردم کاش اصلا گل نمیزدن. -_-

نباتِ خدا
من اصلا فوتبالی نیستم!ولی هر وقت فوتبال می بینم به شدت هیجان زده میشم :|

اره اصلا فوتبال اینجوریه... 

پرتو کیانی
خخخخخ...
خب دوست داری ببینی دیگع😂

اره فوتبال دوس:)

آرام :)
میخواستم نظر بذارم بسته بود :/
حتما کتاب قشنگیه :)

:)

بله خیلی قشنگه...

مدیون زهرا سلام الله علیها
سلام بانو.کتاب قشنگی رو محرفی کردید تشویق شدم برم دنبالش...

ممنون:)

خداروشکر... 

الناز نوبخت

ای وای منم فوتبالی ام

خیلی هیجانشو دوست دارم من:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان