آنه شرلی ~.~

هی تعریف انه رو میکردن جلوم هی میگم نه بابا حالا به این قشنگی هم که نیست راستش خودمو گول میزدم چون حوصله خوندن کتاب نداشتم وگرنه این همه ادمو دروغ😂(نمی‌دونم ایموجی های خود گوشی برای شما میاد یا نه)

یه روز ابجیم گفت:زلال تو آنشرلی رو دیدی؟خیلی قشنگه اصلا خیلی مهربونه ،من هر وقت میبینم یاد تو میوفتم برو سریالشو ببین :)

گفتم باشه ولی بازم فکر نمیکردم قرار باشه سریالش منو جذب کنه 🤷🏻‍♀️

فرداش که با مامان جان داشتیم توی فیلیمو جانِ عزیز دل میگشتیم و دنبال یه فیلم خوب بودیم مامان گفت :سرچ کن ببین انه رو داره سرچ کردم و بعلت داشتن •.•

شروع کردیم به دیدنِ قسمت اول و من دو روزه یه فصلشو تموم کردم :)

و فوق العاده بود^•^

 

زلال:) ۷ ۶
00:00 :.

:)

:))

پریسا سادات ..

آنه دوست میدارم*-*

فیلمش چند فصله؟؟

منم:)))))

فکر کنم سه فصله❤️

پرتو ^...^

آره خیلی فوق العاده س...:)

 

اره خیلیییی:)

پاییز .....

من نیز کلی آنه دوست....

:))))

دانلود فیلم با زیرنویس

وبت عالیه ممنونم از مطالب زیبا و عالیتون با تشکر

خیلی خیلی ممنون:)

دانلود فیلم با زیرنویس

وبت عالیه ممنونم از مطالب زیبا و عالیتون با تشکر

الناز نوبخت

عالیه عالی

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان