این منم:)

به دعوت پرتو :))))

 

چالش این منم...

1.زلال دیگر لقب من نیست بخشی از نام من است:)

 

2.همیشه تولدم را در مهر جشن گرفته ام:)

 

3.به دنبال اهداف بلندم میروم:)

 

4.نوشتن را دوست دارم و برای خود مینویسم.گاهی نوشته هایم را در این وب میگذارم:)

 

دعوت میکنم از همه کسایی که شرکت نکردن:)

۳
محسن رحمانی

سلام 

یعنی هدفهای کوتاه ندارید؟

سلام

چرا هدف های کوتاه هم دارم ولی بلند مدتا مهم ترن واسم:)

پرتو ^...^

ممنون ک نوشتی، و اینکه سه نفرو خاص دعوت کن و به وبلاگ اصلی(آدرسش تو پستِ درباره ی من پاییز هست) خبر بده که نوشتی، جایزه داره(قرعه کشی میکنن) 

کاری نکردم که:)

.
اها مرسی که گفتی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان