بی حالی:)

بعد کلی وقت سلام :)

خب تابستون همتون شروع شده؟؟؟؟؟

من که کلی برنامه برای تابستون چیده بودم و هنوز در حال برنامه ریزیم اما بعضی وقت نمیدونم چرا حال ندارم:/

دار گلیممو چله کشی کردم اما دیگه ولش کردم ...

کلی کتاب دارم که یه کوچولوش رو خوندم بعد امتحانام شروع شده کلا ولش کردم الانم نمیدونم چرا حال خوندن ندارم...

و کلی کار دیگه که اگه بیشتر ادامه بدم آبرو دیگه ندارم پیشتون:)

حالا کلی کار مثبت هم انجام دادما...کلی اهنگ حفظ کردم:)

نه شوخی کردم علاوه بر اهنگ کل عکسامو ادیت زدم اماده اماده است ،ژله تزریقی هم دیگه کامل یاد گرفتم تایپ ده انگشتی هم دارم اینترنتی یه کوچولو تمرین میکنم که البته پیشنهاد میکنم همتون امتحانش کنید با تایپو اینم لینکش:

https://typeo.top/

موفق و سر بلند باشید:)

یاعلی...

زلال:) ۱۹ ۷
پرتو کیانی
سلام سلام:)
بعله الحمدولله شروع شد^...^

عی بابا...کتابارو بخون دیگه جانم...

به به...چ کار مفیدی ست آهنگ حفظ کردن...خخخ:))))

+من تایپ ده انگشتی یه مدت میکردم...:|
بعد دیدم وقتی هیجان زده میشم نمیتونم تمرکز کنم که کدوم انگشت کدوم حرف بود...ولش کردم...:|
من البته اینترنتی تمرین نمیکردم...
توی کتاب کارو فناوری کلاس ششم یاد داده بود...من اون تیکه رو از توی کتاب قیچی کردم و بعد دوتا طلق هم اندازه ش اینور و اونورش اتو کردم و اون رو میبینم^...^

+آفرین زلال خانم هنرمند...ژله تزریقی خعلی جذابه...
مخصوصا وقتی گل صورتی تو ژله ت بکشی:)

سلام سلام صد تا سلام:)

خداروشکر...
جنگی که نجاتم داد رو تا فصل 11خوندم:)


+بازم تمرین کن خیلی خوبه...

+اره خیلی خیلی جذابه:)

ناشناس
همیشه همینه، موقعی که امتحان و پروژه نداشته باشی؛ حتی فیلم دیدن و خوش گذرونی هم نمی چسبه :))

دقیقا...

پریسا سادات ..
رفتم تو سایت تایپ ، الان هم سعی میکنم با همون بنویسم و لی مردم:|

منم هنوز توی ب و ت موندم.


+ولی خیلی خوبه ادم یاد بگیره:)

پاییز
سلام دختر خاله زلال ما :)
خوبی؟

+لیست مطالب پر بازدیدتو نگاه کن زلال.... همش لبخند داره آخر تیتر :))) خیلی خوب بود :)


+مطمئنم الان از مدرسه زنگ بزنن بگن یه امتحان میخوایم ازت بگیریم، یهو حس همه کارهایی که نکردی میاد
پس به اول مهر فک کن، و کلی کار جذاب انجم بده.


+باشگاه و ورزش خاصی دوست نداری؟ به نظرم تو برنامه هات ورزش رو هم قرار بده. توی سرحال شدن خیلی خیلی موثره

سلام پاییز عزیز ما:)

شما خوبی؟
+کل مطالبم اخرش لبخند داره:)



+والا نمیدونم چرا ورزش اصلا درون من صفر است دیروز داشتم عصر جدید(دختران نینجا)رو میدیدم دعا میکردم به یه ورزش علاقه پیدا کنم حالا شاید برم دفاع شخصی:/

مـارﮮ :)
معمولا تعطیلات اینطوریه که برنامه ریزی میکنی کلی کار انجام بدی و وقتی تموم میشه می بینی هیچ کدوم و انجام ندادی :))

چه همه هم زخم خوردن:)


پاییز
و بعله. مع الاسف تابستون من هنوز شرو نشده

الهییییییی:)

انشاالله زود شروع میشه:)

پریسا سادات ..
راستی سایت پولی بودا ، تایپو رو میگم
خخخ 
من رفتم سراغ یه دونه مجانی بگردم خخخخخ

فکر نکنما ،من توش ثبت نامم کردم...

پریسا سادات ..
تا مرحله 28 مجانیه بعدش پولیه
منم فکر میکردم رایگانه

فکر کنم تا وقتی تا مرحله 28 نریم نمیشه ادامه داد یا شاید هم پولیه ،اگه سایت بهتری پیدا کردی به منم خبر بده:)

پریسا سادات ..
من تا 28 رفتم آخه بعدش گفت که باید اشتراک بخرم:|

این سایت رایگانه: http://hamtype.ir/

اها:(


+دستت درد نکنه عزیز جان:)

پریسا سادات ..
البته مطمئن نیستما ولی فعلا که رایگانه:/

هی همه چیرو پولی کردن...

پریسا سادات ..
اه آره:/

:(

رها حاجی
خوش به حالتون که تابستون دارید://این جمله رو احتمالا به صد نفر دیگه ک هپی سامرشونو شروع کردن گفتم:)))

خب شما هم قبلا تابستون داشتید دیگه??

ما هم چند سال دیگه تابستون نداریم هی کار کار کار... 

ماهی کوچولوی قرمز
سلام سلااااام😄😄😄😄
ماهی قرمز ها    توی هوای خنک بهتر به حیاتشون ادامه میدن   من که عین سبزی خوردن تو آفتاب مونده پلاسیده شدم 😫😫😫😫😫😫😫😫😫
هیچ کاری هم که نکردم   😣😣😣😣😣


سلااااام عزیزم:)

الهیییی...
همدردیم:(

ماهی کوچولوی قرمز
سلام سلااااام😄😄😄😄
ماهی قرمز ها    توی هوای خنک بهتر به حیاتشون ادامه میدن   من که عین سبزی خوردن تو آفتاب مونده پلاسیده شدم 😫😫😫😫😫😫😫😫😫
هیچ کاری هم که نکردم   😣😣😣😣😣


ماهی کوچولوی قرمز
دوباره ثبت شد.😐
الناز نوبخت

منم همینم 

ای خدااا :(

mahsa

کرونا خیلی چیزا رو تحت تاثیر گزاشت

اره...

کاش زودتر میرفت...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان