این روز ها:)

کتاب فرشته ها هم عاشق میشوند تموم شد :)))

خیلی خیلی قشنگ بود...

حتما پیشنهاد میشه😍❤️

داستان از زبون یه دختریه که دنبال ارزش و مقام زنه و ...

دانستانش کلی چیزای خوب و جدید به ادم یاد میداد و در عین حال که عاشقانه بود به کلی از سوال های توی ذهن ادم جواب درست میداد:)))

.

کتاب مهاجر کوچک از محمد رضا سرشار رو شروع کردم به نظرم جالبه راستش چون تعداد صفحاتش کم بود منو جذب کرد،خب من از بعد سال تحویل دو تا کتاب رو تموم کردم دلم میخواد یه کتاب دیگه رو هم تو فروردین تموم کنم ،برا همین یه کتاب انتخاب کردم که سریع بتونم بخونمش...

کلی تو کتابخثنه گشتم و همون طور که میگن جوینده یابنده است پیدا کردم😌

.

سه تا از عکس های چالش قرنطینگاری رو گرفتم هنوز فرصت نشده بزارم اینجا ولی احتمال داره بزارم...

.

خسته شدم از بس عکس فرستادم برا معلما:((((

این چه مدلیشه خداوکیلی:/

امیدوارم بعد از ماه رمضون مدرسه هارو باز کنن چون واقعا سخته تو ماه رمضون مدرسه رفتن:))

.

مامان خوشحالن برای ماه رمضون:)میگن دلم برای حال و هوای ماه مبارک تنگ شده😍

راستی گفتم مامان...

خالم این روزا حال خوبی نداره و نمیتونه کاراشو خودش انجام بده ...سرطان گرفتن و افتاده شدن:(((

لطفا براشون دعا کنید اگه مایلید برای شِفای همه مریض ها یه حمد بخونید:)

تو این کرونا مامان کمتر به خاله سر میزنن و همین اذیت میکنه...

.

موفق و عاشق باشید:))))

یاعلی👋🏼
 

زلال:) ۴ ۷
فاطمه م_

ایشالا خاله‌ت و همه‌ی مریضا هر چه زودتر سلامتی‌شونو به دست بیارن🌹

انشالله:)))☘️


00:00 :.

:)

سلام:)))

مه سو

خدا خودش به خاله مهربونت کمک کنه...

چه عکسی باید برا معلم ها بفرستین؟!!! حل تمریناتون مثلا؟!!!!

انشاءلله:)

اره تمرین های کتاب،سوال های هر درس برای درس ها خفظی یا سوال امتیازی برای ریاضی.
والا الان که تعطیله بیشتر با معلما در ارتباط هستیم تا قبل...

پرتو ^...^

عزیزممممم😞

ان شاءالله خیلی زود خوب شه❤

خدا حفظشون کنه براتون و ان شاءالله عمر طولانی و بابرکت داشته باشن...

 

آره واقعا سخته تو ماه مبارک مدرسع😐

ممنون،انشاءالله:)


خیلی😩

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان