زلالم:)

نمیدانم از کجا پیدا شدی...یهو زلال آمد در زندگیم ،میدانی زلالم شاید یکی از آرزو هایم این است که تو رو بغل کنم و آنقدر به خودم فشار بدم که دوباره در من محو شوی...

زلال زندگی من،حتی اگه اسم خود را فراموش کنم اسم تو را از یاد نخواهم برد :)

ای که از همه چیزم با خبری،دوستت دارم...

وزلالی که برای من مینویسد تا حالم بهتر شود:)

زلال:) ۲ ۴
فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود.

خیلی ممنون :)

MIS _REIHANE
زلال باحاله.یادم به اب خنک افتاد

آب گوارا:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان