سلام بعد نبود طولانی:)

بعد کلی وقت ستاره ما هم روشن شد:)

بعله زلال مطلب گذاشته(مثلا خیلی براتون مهمه😂)

سلام گلای تو خونه چه میکنید با کرونا؟

من از این دوران خونه نشینی راضیم چون به شدت تونستم به کلی کارای عقب مونده برسم یکیش خوندن کتابایی بود که توی کتاب خونه خاک میخورد...

‌کتاب پاستیل های بنفش تعریفشو خیلی شنیده بودم ولی بعد از خوندش فهمیدم من از این کتاب خیلی خوشم نیومده:/ راستش زندگی پسر داستان کاملا متفاوت زندگی من بود من این تغیر دوست داشتم چون زندگی کاملا جدیدی رو تجربه میکردم...

من بهش نمره از ده شش میدم و واسه کسانی که این کتابو خوندن و خوششون اومده احترام قائلم:)

کتاب فرشته ها هم عاشق میشوند رو شروع کردم ، صفحه های اولشو که میخوندم قلبم تند تند میزد نه به خاطر هیجان فقط به خاطر عمق ناراحتی و عاشقی:)

نمیخوام پیاز داغشو زیاد کنم ولی انقدر ناراحت شدم که نمیخواستم ادامه بدم کتابو ولی حس کنجکاوی که چی شده باعث شده تا الان چهار فصلشو بخونم:)))

 

بیشتر از یک ماهه نرفتم مدرسه و هر دفعه که حرف از درس و مدرسه میشه به مامان میگم:چرا من دلم واسه هیچ کدوم از معلما تنگ نشده؟:)

مطمئنم هزاران دانش اموز دیگر هم همین حس علاقه رو به معلماشون دارن😂

بیشتر از هر چیزی دلم واسه بیرون رفتن با رفیقام و بغل کردنشون تنگ شده:)))

این دوران که بیشتر میتونم خلوت کنم با خودم و ببینم چند چندم کلی افکار پریشون و سوالای بی جواب هم میاد سراغم که مامان جان دونه به دونشو واسم باز میکنه بعد که فعمیدم دوتایی جمعش میکنیم:)

+یه سوال :شخص شما بدون چه چیزی یا چه کسی شما نیست؟

منظورم فهمیدید؟

مثلا:زلال بدون چه چیزی یا چه کسی زلال نیست؟

خب این سوال کلی ذهن خودمو درگیر کردو هنوزم جوابشو پیدا نکردم:/شما راجب خودتون میدونید؟

 

پ ن :کمی از من که اون بالای وب میدرخشه رو عوض کردم کلی کلی هم دوسش دارم برید ببینید:)

 

زلال:) ۳ ۴
پاییز .....

آخ از صدای آسید مرتضی.... 

 

 

:))))))

پاییز .....

به به از ستاره روشن شما. 

خوش برگشتی 

که البته اگر ایندفعه زودی نری!

منم پاستیل های بنفش خیلی نچسبید بهم 

:)

مچکرم
سعی میکنم:)

پاییز .....

زلال. تو قرنطینگاری شرکت کن. 

چشم:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان