میگذرد این روز ها :)

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

حالتون چطوره؟؟؟

اقا سریال همگناه خیلی قشنگه بین نمایش خانگی هایی که تازگی اومدن...

یه چیز بگم؟

من خیلی از پایان خوش فیلم ها و داستانا بدم میاد:(اصلا وقتی داستان یا فیلم هایی با پایان خوش میبینم احساس میکنم دارن به شعورم توهین میکنن.

بنابراین امیدوارم همگناه پایان خوش نداشته باشه:)

 

چند وقتیه علاقه شدیدی نسبت به زبان انگلیسی پیدا کردم و زمان هایی که کلاس زبانم احساس لذت میکنم:)

خیلی خوبه. نه؟

 

دارم کتاب دختران افتاب که از دختر دایی گلم قرض گرفتمو میخونم البته الان فصل دومم تازه:)

 

و بالاخره دوباره برنامه ریزی کردن روزانه رو شروع کردم .فروردین و اردیبهشت خیلی جدی این کارو میکردم و حس خوبی داشتم>

 

پلنری که از ابرنگ گرفتم خیلی خوبه به نظرم یه پلنر کامله برای برنامه ریزیه روزانه

 

دلم خیلی خیلی برای ابجیم تنگ شده و این روزا واقعا نبودشو حس میکنم:(

 

خلاصه که موفق باشید:))))

 

یا علی...

 

زلال:) ۷ ۱
پرتو ^...^

سلاااااممم:)

خوب^...^

دوس دارم ببینمش...

 

اتفاقا من اصصصصصصلا دوس ندارم فیلم بد تموم شه....

یعنی بد تموم بشه تا چند روز حالم بده:(

در حدی که وقتی یکی فیلم معرفی میکنه میگم اگه خوب تموم میشه ببینم...

منم تو فکر کلاس زبان رفتنم...

خیلی دوس دارم و زبانیه که خیییییلیییی به درد آدم میخوره

 

+موفق باشی عزیزم^...^

سلااااامی دوباره :)

حتما ببین:)


وای من اصلا نمیتونم پایان خوب ببینم:(
حتما برو خیلی واجب یادگیری زبان:)))


+همچنین عزیزم:)

Faez eh

از دیدن سریال متاسفانه خوشم نمیاد

فقط در حد فیلم سینمایی ام:)

زبان ک خیلیی خوبه

من یک عدد دختر عاشق زبانم

ک خیلی کم از انگلیسی سرش میشود:(

موفق باشی:)

فیلم سینمایی هم خوبه:)))))

افرین منم یک عدد دختر عاشق زبانم:)))

+همچنین عزیز دل:)

مه سو

موفق باشی‌...

من خیلی وقته سریال ایرانی نگاه نکردم چون پایانشون توی ذوقم میزنه کلا

ممنون:)

اره اکثرشون اینجورین...

‪ramin‬‏

ممنونم:)

mahsa

واقعا فیلم جذابیه منم خیلی دوستش دارم

بله ولی به نظرم خیلی خوب تموم نشد:(

الناز نوبخت

سلام خوبید اره منم موافقم خیلی سریال باحالیه مخصوصا پیمان

سلام عزیزم

اره منم خیلی دوسش داشتم و دارم ولی به نظرم پایانش جالب نبود...
من نفهمیدم اخر گورکن کیه:)))

نجفی

یه مقدار محتوای جملات و چینش نوشته ها به هم ریخته بود. شایدم من خوابم میاد خوب نمی بینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان