زندگی هنوز در جریان است:)

تو این هفته خیلی حالم بد بود و همش عصبی بودم...دلم میخواست یکی رو بزنم و فکر میکردم با این کار اروم میشم...

تا دیروز که تصمیم به یه سفر خارج از شهر تو طبیعت گرفتیم :)

یکی از بهترین سفرهام و با ارامش ترین سفر هام بود ولی من دقیقا اون موقع هایی که تنهاییروی تاب نشسته بودم یه کم نور خورشید و یه باد ملایم هم بود و شعر های فاضل نظری را بیت به بیت میخواندم فهمیدم هنوز زندگی پر از قشنگیه و امیده...

 

پ ن :ولی یه گربه اونجا بود کلی بهم استرس وارد میکرد میترسیدم یهو از پشت بپره روم:(بقیه هم مسخرم کردن...

 

زلال:) ۶ ۵
جَوونِ پیر
بله زندگی فعلا قشنگیاشو داره!
موفق باشید ^_^

مرسی همچنین.

پرتو کیانی
عاخییی...
خوش باشی جانا...:)
عجب گربه مزاحمی...!خو میرفتی پخش میکردی...:/

مرسی عزیزم:)

اره خیلی مزاحم بود همش با خودم یه کفش رو حمل میکردم تا اومد پرت کنم در بره:)

گلبرگ مغرور
طبیعت همیشه ارامش بخشه:)مثل ژلوفین؛)

دقیقا:) 

پاییز
یکی و میزدی، شاید تاثیر میذاشت خب :/ عی بابا عی بابا :)))

+گربه هه هم یه هفته ای بود اعصاب نداشت، میخواست بپره رو یکی خالی شه. این شادی های کوچیک و از گربه ها نگیر! مرسی. اه....

#نه_به_مزاحم_حس_و_حال_گربه_ها_شدن :))))

کی رو میزدم به نظرت??

+همیشا یه کفش جدا از کفش های خودم حمل میکردم که گربه  اومد بزنمش بره کلی فشار روم بود... 

الناز نوبخت

ببین زندگی هنوز قشنگیاشو داره

صد درصد:)

الناز نوبخت

خوش باشی هانی

قربونت عزیز:)))))))))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان